Sebelum melangkah lebih besar kita perlu lakukan langkah kecil dulu

Sebelum melangkah lebih besar kita perlu lakukan langkah kecil dulu.
Sebelum kita menjadi hebat dalam semua bidang, kita kena hebat dalam bidang kita dulu.
Dulu, macam macam aku buat. Orang pun pening tengok, aku tak rasa lah sebab keras kepala. Huhu
Tapi bila aku dah mula balik benda yang baru, hakikatnya kita kena fokus satu benda shj. Dah menjadi, baru kita plagiat untuk benda lain.
Sekarang kalau aku tanya org yang buat macam2, aku yg pening. Hehe
Baru aku rasa apa yang cikgu2 aku lain rasa bila tengok aku dulu.
Berpijak lah di bumi yang nyata!
#UnderAds
#BrainwashyourAds

发表评论

邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注